Compania era acuzată, la finalul lui august 2025 de mai mulți turiști români și parteneri de business că nu a realizat plățile necesare către hoteluri și firmele de transport pentru mai multe sejururi din destinații precum Grecia sau Spania. Reprezentanții Cocktail Holidays veneau atunci cu o reacție, prin care recunoașteau că problemele financiare sunt cauzate în principal de situaţia economică degradată a mediului de afaceri.
„Informăm turiștii, furnizorii de servicii și agențiile intermediare că traversăm o perioadă dificilă cauzată în principal de situația economică degradată a mediului de afaceri. Ne confruntăm cu un blocaj financiar temporar și depunem toate eforturile necesare pentru a redresa activitatea companiei în cel mai scurt timp posibil”, spuneau reprezentanții Cocktail Holidays la acea vreme.
Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului (MEDAT) a monitorizat încă de la început situația agenției de turism Cocktail Holidays și a menținut un dialog permanent aceasta, cât și cu misiunile diplomatice ale României din statele unde se aflau turiști român.
-știre în curs de actualizare-