”Acest rebranding vine în contextul consolidării ofertei media pe piața locală și subliniază angajamentul WPP de a oferi un ecosistem media integrat, inovativ și revitalizat, care să deservească nevoile de transformare tot mai dinamice ale clienților”, spun reprezentanții WPP Media, într-un comunicat de presă.
Prin consolidarea capabilităților sale media, sub unicul brand WPP Media, organizația propune o soluție complexă, fluidă și data-driven, adaptată proceselor tehnologice specifice peisajului media, atât la nivel global, cât și local.
“Suntem într-un moment strategic de anvergură pentru operațiunile din România, în care consolidăm amploarea și profunzimea expertizei și resurselor noastre globale, tehnologiile adaptate nevoilor curente, precum și know-how-ul profund pe care îl avem la nivelul pieței locale. Noul brand WPP Media este un angajament pentru o ofertă media inovativă, în sprijinul brandurilor pe care le susținem să creeze impact și să obțină rezultate tangibile pentru business”, a declarat Cristina Ștefan, CFO WPP Media.
Cele mai importante beneficii pentru clienți pe care WPP Media le țintește după rebranding
Un nou nivel de integrare: O structură unificată va facilita colaborarea continuă între diversele agenții specializate ale WPP, oferind clienților o abordare simplificată a planificării, achiziției și optimizării media.
Soluții inovative adaptate pentru viitor: WPP Media va accelera implementarea tehnologiilor de ultimă generație, a analizelor avansate și a instrumentelor proprietare, asigurându-se că toți clienții sunt echipați pentru a naviga prin complexitățile peisajului media actual, inclusiv prin strategiile de date centrate pe confidențialitate și platformele emergente.
Value proposition centrată pe client: WPP Media va oferi strategii personalizate, bazate pe performanță, adaptate cu precizie provocărilor și oportunităților unice de pe piața românească.
Anvergură și expertiză la cele mai înalte standarde: Clienții vor continua să beneficieze de anvergura globală și de expertiza localizată specifică GroupM, amplificate acum de o identitate de brand care întruchipează forța colectivă a WPP.
WPP Media va continua să susțină practicile media responsabile, să încurajeze inovația în tehnologia publicitară și să investească în dezvoltarea talentelor pentru a-și menține poziția de lider pe piața românească. Această aliniere strategică este pregătită să ofere brandurilor inteligența și agilitatea necesare pentru a se conecta mai eficient cu consumatorii și a genera un avantaj competitiv durabil.