Compania americană de băuturi răcoritoare PepsiCo susține că a făcut prima inovație majoră în categoria de cola tradițională din ultimii douăzeci de ani, lansând cola cu trei grame de fibre prebiotice, despre care se spune că sunt destinate unei flore intestinale sănătoase, conform Retail Detail.
Același gust de Pepsi, dar cu ingrediente mai sănătoase
PepsiCo a introdus Pepsi Prebiotic Cola în Statele Unite ale Americii, o cola cu gust obișnuit de Pepsi, dar cu doar 5 grame de zahăr, 30 de calorii, fără îndulcitori artificiali și 3 grame de fibre prebiotice. Acesta este un tip de fibră alimentară care nu poate fi digerată de organismul uman, dar servește ca nutrient pentru bacteriile bune din intestinele noastre.
Cu această lansare, PepsiCo își propune să răspundă cererii tot mai mari a consumatorilor pentru ingrediente „funcționale”. Expertiza vine de la o companie pe care a achiziționat-o primăvara trecută, numită Poppi, care este un brand care combină prebiotice, suc de fructe și cidru de mere într-o băutură răcoritoare cu conținut scăzut de calorii.
PepsiCo promite interzicerea coloranților și a ingredientelor artificiale din produsele sale
Pepsi Prebiotic Cola se va lansa în două arome: Original Cola și Cherry Vanilla. Produsul va fi disponibil online în această toamnă, iar în magazine la începutul anului 2026.
Firma de consultanță Future Market Insights estimează că piața băuturilor răcoritoare prebiotice a valorat 262 de milioane de dolari (224 de milioane de euro) în ultimii ani, estimând ca în următorii 10 ani vânzările globale să crească cu 7,6%, relatează CBS. PepsiCo vrea să își crească vânzările prin dezvoltarea de produse mai sănătoase, cum ar fi produse bogate în proteine. De asemenea compania vrea să interzică coloranții și ingredientele artificiale din produsele sale cunoscute.