Carrefour introduce noi produse la reduceri. A ajuns la 2.000 de articole în oferta de reduceri

Sursǎ foto: Carrefour Romania

Carrefour introduce noi produse la reduceri. A ajuns la 2.000 de articole în oferta de reduceri

Carrefour România a extins portofoliul de produse care beneficiază de o reducere a prețurilor pe termen lung adăugând 500 de noi produse, oferindu-le clienților până la 2.000 de articole la preț redus până pe 30 aprilie.

Potrivit unui comunicat remis redacției, al doilea val de reduceri din 2025 face parte dintr-un program extins, introdus de retailer în 2024, care își propune să ofere constant prețuri mai mici la produsele preferate ale românilor, oferindu-le cât mai multe soluții de economisire pe termen lung.

Prima etapă a acestui program a debutat în februarie, iar succesul său a confirmat nevoia de a continua inițiativa cu și mai multe oferte.

Campania, marcată la raft și în comunicarea din magazine prin mesajul „Reducem prețurile” , include reduceri de până la 25% la o gamă largă de produse apreciate de clienți pentru o selecție variată de produse menite să răspundă nevoilor zilnice ale clienților.

„Am continuat anul acesta direcția strategică de susținere a puterii de cumpărare a românilor prin campanii extinse de reduceri, care duc la creșterea accesibilității produselor necesare zi de zi. Consumatorii de astăzi sunt tot mai atenți atât la preț, cât și la calitate. Oferta Carrefour răspunde acestei cerințe, incluzând branduri și produse favorite, toate disponibile la cele mai bune prețuri”, a declarat, în comunicatul citat, Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce Carrefour România.

Reducerile și în hpermarketuri, dar și în supermarketurile rețelei

Clienții se vor putea bucura astfel de reduceri pentru până la 2.000 de produse în hipermarketuri și până la 500 de produse în supermarketuri, acoperind categorii precum produse congelate, băcănie (mic dejun, patiserie, conserve, pet food, ingrediente, gustări dulci și sărate), lactate, brânzeturi, cosmetice, produse pentru întreținerea casei și băuturi.

Carrefour România dispune de o rețea extinsă de +450 de magazine la nivel național, care include atât hipermarketuri, cât și magazine de proximitate. Acest mix de locații și formate răspunde nevoilor diversificate ale clienților din toate colțurile țării.

Hipermarketurile Carrefour vin cu portofolii vaste de produse ce variază între 35.000 și 50.000 de articole, în funcție de dimensiunea magazinelor. Totodată, rețeaua companiei include și 189 de magazine Carrefour Market.

Personalizate pentru tine