Românii ”încing” aplicațiile de livrare în perioadele de caniculă. Ce comenzi primesc livratorii

Sursǎ foto: LCV / Shutterstock.com

Românii ”încing” aplicațiile de livrare în perioadele de caniculă. Ce comenzi primesc livratorii

Cuprins Articol:

Pe măsură ce temperaturile au crescut vara aceasta, aplicațiile de livrare au înregistrat o creștere seminifcativă a comenzilor, potrivit unei analize Wolt. Volumul comenzilor Wolt a fost de aproximativ 20% mai mare, în cele mai călduroase zile ale lunii iulie. Datele arată schimbări clare în comportamentul clienților, preferințele de produse și tiparele de livrare reflectând modul în care românii își adaptează obiceiurile pentru a face față caniculei.

Când comandă cel mai mult românii?

Zilele de joi și vineri au fost cele mai active din punct de vedere al comenzilor, cu vârfuri zilnice în intervalele 11:00–12:00 și 18:00–19:00. În timpul valului de căldură, nu doar numărul comenzilor a crescut cu 20%, ci și volumul total al produselor vândute, cu aproximativ 15%, subliniind astfel preferința tot mai mare pentru serviciile de livrare în condiții meteo extreme.

Cele mai active orașe în această perioadă caniculară

Cele mai active orașe în această perioadă caniculară au fost București, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași și Brașov. În segmentul de produse alimentare, articolele proaspete precum legumele și fructele, în special bananele, care au dominat topul s-au aflat în fruntea preferințelor. Apa minerală a fost un alt element esențial, alături de produse de sezon precum ceapa verde românească și cartofii noi albi.

Preparatele pe bază de carne de pasăre au rămas un element de bază, printre preferatele clienților numărându-se meniul Maxi McChicken, burgerul McPuișor cu castraveți murați, meniul Maxi Big Tasty, Chicken McNuggets, kebabul de curcan și clasicul cheeseburger.

Înghețata, cel mai comandat produs pe timpul valului de căldură. Ce arome preferă românii?

Însă înghețata și alte produse congelate s-au evidențiat drept favoritele absolute în timpul valului de căldură, cererea crescând cu până la 40%. Și băuturile, inclusiv apa și sucurile reci, au înregistrat un salt semnificativ, la fel ca produsele lactate precum laptele, iaurtul și brânza, fiecare categorie crescând cu până la 20%. O tendință interesantă constă în numărul mai mare al comenzilor de salate și produse pentru animale de companie, semn că românii sunt atenți nu doar la confortul lor, ci și la cel al animalelor lor.

Pentru a învinge căldura, înghețata de cacao și vanilie a fost în topul preferințelor, urmată de cea de vișine și pepene roșu. În categoria băuturilor, cola a rămas cea mai populară băutură carbogazoasă, în timp ce lămâia a condus segmentul băuturilor necarbogazoase, urmată de piersică, ceai verde și zmeură.

Conform Wolt, cea mai mare valoare a unei comenzi a fost de 17.829, la un restaurant libanez, numit Yasser. Cel mai activ client a fost un utilizator din București care a plasat 53 de comenzi de la 21 de locații diferite, majoritatea fast-food. Locul al doilea ca activitate a revneit unui client din Brașov, care a plasat 42 de comenzi, 18 dintre ele de la cafenele, inclusiv 12 de la Starbucks și 6 de la Ted’s Coffee.

Pe de altă parte, cel mai activ partener curier între 1 iunie și 15 iulie a realizat 1.335 de livrări cu motocicleta, parcurgând peste 8.500 de kilometri – o medie de 500 km pe zi, cu o viteză de 18,7 km/h.

Personalizate pentru tine