Nielsen Media Research (NMR) este cea mai mare si cunoscuta companie de studiu de rating din lume, activind in peste 40 de tari. Compania a fost fondata in 1923 de un tinar inginer, Arthur C. Nielsen. Acesta a definit studiul de piata, cel de marketing si market share. In domeniul care l-a facut faimos, broadcasting, Nielsen a intrat in anul 1936, pe radio, iar in anii '50 a intrat si pe piata televiziunilor. Profesionalismul si corectitudinea datelor au facut ca numele Nielsen sa fie sinonim al cuvintului �audienta�. NMR este intr-un continuu progres, inventind metode noi si din ce in ce mai sigure pentru a masura audienta. Momentan, primul loc in Top 10 Nielsen este ocupat de serialul �CSI�, difuzat de CBS si avind 28 de milioane de telespectatori.De asemenea, pe locuri fruntase se gasesc transmisiile in direct ale meciurilor de fotbal american si comediile �Everybody loves Raymond� si �Desperate Housewifes�.
Ratingurile Nielsen, un barometru perfect
Te-ar putea interesa si: