Prin aceasta campanie, ROMTELECOM intentioneaza sa comunice tarifele sale avantajoase, valabile pe intreg parcurs al anului, detasandu-se astfel de perceptia generala, conform careia telefonia fixa presupune costuri excesiv de ridicate. Totodata, obiectivul noii campanii publicitare este consolidarea politicii ROMTELECOM, care se concentreaza asupra clientului si a asteptarilor sale, una dintre acestea fiind chiar posibilitatea de a vorbi la telefon cat mai mult si la un pret cat mai avantajos.
Noua campanie a fost realizata cu ajutorul agentiei Grey Worldwide Romania. Traian Nuta, Brand Development Director, declara: ROMTELECOM si-a definit un teritoriu distinct in lumea comunicatiilor, acela al construirii legaturilor profunde intre cei dragi. Tariful de 1 eurocent pe minut aduce un argument rational solid al noii atitudini, fiind o invitatie adresata romanilor de a comunica destins cu cei dragi si de a acorda timp construirii acestor relatii care aduc echilibru si implinire in viata fiecaruia.
Sorin Predescu, Creative Director Grey Worldwide Romania, afirma ca: Noua campanie vine sa transmita un singur mesaj: nimeni nu mai e atent la ce e in jur pentru ca toata lumea vorbeste la telefon dupa 8 seara. Aici se observa imediat ca ne folosim de un insight local foarte puternic si anume inclinatia romanilor de a se uita la stiri, indiferent de natura sau durata lor. Stiri sa fie! Numai ca acum au descoperit ceva mai bun. Iar acest lucru a devenit cea mai tare stire! Pastrand tonul umoristic, spotul TV aloca timp suficient ofertei pentru a asigura o intelegere si un impact maxim. Prezentatorul stirilor a avut pe platou ocazia sa se desfasoare in totalitate atunci cand a trebuit sa transmita starea de neputinta in fata telespectatorului care-l ignora: de la plictiseala la o incercare de striptease sau o atitudine razboinica.
Spoturile au fost realizate de Silver Bullet, in regia lui Norman Hafezi, director de imagine fiind Viorel Sergovici. Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii din partea agentiei Grey: Sorin Predescu - Creative Director, Bogdan Muresanu - Copywriter, Alexandru Done - Art Director, Dan Draghicescu - TV Production Manager, Traian Nuta - Brand Development Director, Cristiana Spataru - Client Service Director, Razvan Medrea - Account Manager. Echipa ROMTELECOM este formata din Paul Renaud - Marketing General Manager, Cristina Costachescu - Manager Advertising & Promotion si Gabriela Lulea - Communication & Marketing Representative.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: