Central European Media Enterprises (CME), compania mama a Pro TV, a raportat in ultimul trimestru al anului 2010 venituri nete de 257,4 milioane de dolari, in crestere cu 10%, si un profit EBITDA de 64,8 milioane de dolari, in crestere cu 46% fata de ultimele trei luni din 2009. “In 2011 ne asteptam ca toate pietele noastre sa isi revina”, a spus Adrian Sarbu, presedinte si CEO al companiei.
Pentru intreg anul 2010, CME a raportat venituri nete de 737,1 milioane de dolari, in crestere cu 8% fata de 2009, si EBITDA de 107,3 milioane de dolari, in scadere cu 7%.

Pe de alta parte, Pro TV S.A. nu a avut o evolutie la fel de buna. Compania a raportat in ultimul trimestru venituri nete de 48,2 milioane de dolari, in scadere cu 13% fata de ultimele trei luni ale anului 2009, si EBITDA de 6,4 milioane de dolari, in scadere cu 35%.

La nivelul intregului an 2010, Pro TV a realizat venituri nete in valoare de 157,4 milioane de dolari, in scadere fata de 175,4 milioane de dolari, in 2009. Profitul EBITDA a scazut cu 35%, la 26 milioane de dolari.

“In al patrulea trimestru, vanzarile noastre si OIBDA (EBITDA –n.r.) au crescut, ca rezultat al restructurarii businessului nostru de televiziune si a faptului ca unele piete au inceput sa-si revina”, a spus Adrian Sarbu, presedinte si CEO al CME. “2010 a fost primul an in care am operat ca o companie media integrata pe vertical. Conducem sase operatiuni de televiizune lideri pe pietele lor, o diviziei de continut integrata, Media Pro Entertainment si un segment New Media in crestere rapida. In 2011 ne asteptam ca toate pietele noastre sa isi revina. Prioritatea noastra este sa crestem in venituri, OIBDA sis a avem un cash flow bun”.

Central European Media Enterprises opereaza pe pietele din Bulgaria, Croatia, Cehia, Romania, Slovacia si Slovenia.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri