Contractele de servicii de transport feroviar au fost incheiate de GFR cu societatile din grupul Rompetrol pe o perioada de trei ani, cu posibilitatea de prelungire cu inca doi ani.
"Proiectul dezvoltat impreuna cu GFR este unul dintre pasii importanti in procesul de optimizare a afacerilor initiat de Grupul Rompetrol. Prin aceste masuri ne propunem sa eficientizam fluxul financiar in companiile grupului, sa dezvoltam o structura de afaceri mai putin complexa si sa reducem costurile pana la un nivel optim", afirma Titov Buzescu, vicepresedinte al diviziei de retail a Grupului Rompetrol.
Printre clientii GFR se mai numara OMV Petrom, ArcelorMittal, Conpet, Lukoil si Compania Nationala a Huilei. In Romania, Grampet Grup detine fabrica de reparatii vagoane Remar Pascani, companiile Reva Simeria si societatea Transbordare Vagoane Marfa (TVM) de pe ecartamentul ex-sovietic pe ecartamentul european. GFR controleaza un parc de peste 13.500 de vagoane si 280 de locomotive.
"Aceasta tranzactie consolideaza pozitia de lider a GFR pe principala sa piata de activitate, cea a transporturilor petroliere", a declarat omul de afaceri Gruia Stoica (foto), proprietarul Grampet.
Tranzactia va influenta pozitiv si operatorii Grampet din Bulgaria si Ungaria.
"Este inca un pas pe care il facem pentru a deveni cel mai important operator feroviar din sud-estul Europei", a spus Stoica.
Contractele de servicii de transport feroviar au fost incheiate de GFR cu societatile din grupul Rompetrol pe o perioada de trei ani, cu posibilitatea de prelungire cu inca doi ani.
Prin parteneriatul cu GFR Rompetrol vizeaza optimizarea afacerilor, potrivit grupului petrolier.
In ultimii ani, Grampet Grup a facut investitii substantiale in sase tari din Europa de Sud-Est, atat pe segmentul operatorilor privati de cale ferata, cat si in zona constructiilor, modernizarilor si reparatiilor de material rulant.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: