O data cu aceasta investitie, Business Review revine la tirajul de 10.000 de exemplare si va fi reauditata de BRAT incepand cu 2011.
“In ciuda crizei cu care se confrunta mediul de afaceri in general, dar si piata de media din Romania in special, Business Review investeste in acest moment pentru o strategie pe termen mediu si lung: am regandit structura revistei, am redesenat layout-ul, am schimbat hartia pe care tiparim si modul de productie. Speram ca aceste eforturi, noul format al revistei si noutatile pe care le pregatim sa indice tuturor cititorilor, clientilor si partenerilor nostri directia in care ne indreptam, spre iesirea dintr-o perioada care a decimat deja titlurile de business din Romania”, declara Oana Molodoi, Sales & Events Director Business Review.
Noul Business Review a fost prezentat pe 7 decembrie la JW Marriott Grand Hotel, in cadrul lansarii Business Review Club, la care au participat peste 150 de invitati. Noul design si lansarea BR Club - un club de networking exclusivist - sunt in concordanta cu misiunea Business Review din ultimii 12 ani, de a sprijini si aborda problemele comunitatii de business din Romania, prin continutul editorial, dar si prin organizarea a peste 20 de evenimente numai in 2010, la care au participat top manageri, investitori si factori de decizie, atat romani cat si straini.
Cititi si: Viata dupa BMG: Cum vrea Bill Avery sa-si duca business-ul mai departe pe cont propriu
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: