Dealerii de masini sun nevoiti sa investeasca in service-uri pentru a face fata crizei, intrucat vanzarile de autoturisme merg prost.
"Se simte criza peste tot, insa mai putin la distributia de piese in comparatie cu dealerii de masini a caror activitate se baza mai mult pe vanzarea de masini decat pe post-vanzare. Este si o parte buna, va creste calitatea serviciilor in service-uri, iar programarile vor fi mai rapide", a declarat Tudor.
ADPAR are 20 de companii distribuitoare de piese, cele mai mari fiind Autonet Import, Ad Auto Total si Augsburg International Impex cu o cifra de afaceri cumulata de peste 200 de milioane de euro.
Potrivit sefului ADPAR, "o masina este produsa in proportie de pana la 40% de constructorul auto, iar restul de piese sunt de la producatori specializati".
ADPAR si-a inceput activitatea la 1 iulie si isi propunere sa sprijine activitatea jucatorilor din industrie, prin creearea unei liste a clientilor rau platnici, respingerea abuzurilor de monopolizare a pietei pieselor auto, etc.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: