“Ideea partenerilor nostri de la Brandient de a duce personalizarea experientei clientilor pana in cel mai important element vizual al brandului, in logoul eMAG, ne-a cucerit din prima secunda,” a declarat Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.
"eMAG promite ceea ce a dovedit de ani de zile ca poate face cel mai bine: sa intuiasca ce ii va face fericiti pe clientii sai, si sa pregateasca fiecare detaliu astfel incat sa intreaca asteptarile acestora. eMAG este un brand viu, intuitiv si ergonomic, iar noua identitate vizuala reflecta aceste trasaturi cu ajutorul unui logo flexibil. Noul logo proiecteaza leadership, simplitate si emotie cu ajutorul obiectelor rosii, de fiecare data altele," a declarat Irina Ilie, Associate Director Brandient.
Noul site eMAG a fost conceput in jurul ideii ca oricine sa gaseasca cat mai simplu ceea ce isi doreste. Structura site-ului este minimalista si lasa produsele sa fie vizibile in fotografii de mari dimensiuni. Pentru publicarea opiniilor clientilor despre produse a fost alocat un spatiu mai larg.
Revitalizarea identitatii vizuale eMAG este insotita si de o improspatare la nivelul culturii organizationale, prin organizarea unor programe interne de informare si familiarizare a tuturor angajatilor cu noua identitate, cu viziunea si obiectivele companiei.
Lansat in 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert online din Romania. In prezent, este cel mai mare retailer national de produse IT. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si sase showroom-uri in Bucuresti, Iasi, Ploiesti, Cluj, Timisoara si Constanta.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: