Flanco, al treilea retailer pe piata locala, lanseaza o campanie valabila pana la finalul anului, prin care suma platita pentru un produs este returnata pe carduri de reduceri care pot fi folosite pentru a achita maximum 20% din valoarea unei noi achiztii facute in reteaua de aproximativ 70 de magazine ale companiei.
In cadrul campaniei, clienții primesc un card, doua sau trei in funcție de valoarea achizitiei.

Astfel, daca produsul costa mai putin de 100 de lei (fara TVA), clientul primeste un card de reducere de 100%.

De exemplu, in cazul in care un client cumpara un produs in valoare de 70 de lei, acesta primeste o reducere de 70 de lei, dar micsorarea de pret devine valabila doar in cazul in care suma redusa reprezinta cel putin 20% din noul produs achizitionat. In acest caz, produsul ar trebui sa coste cel putin 350 de lei, iar clientul ar plati in final 280 de lei.

Cardurile pot fi utilizat intre 1 ianuarie si 30 iunie 2011.

Daca un produs este intre 100 lei si 200 lei (TVA inclus), clientul primeste doua carduri, ambele de 50% din valoarea achiziției, iar daca pretul unui produs este de peste 200 lei (TVA inclus), clientul primeste trei carduri, in valoare de 20%, 30% si 50% din valoarea achizitiei facute.

Cardurile de reducere pot fi utilizate partial sau integral, individual sau cumulat, pentru a achita maximum 20% din valoarea unei noi achizitii facute in orice magazin Flanco.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri