Vodafone, al doilea operator de pe piata locala de telefonie mobila, lanseaza HTC Wildfire, un nou telefon Android bazat pe HTC Sense.
Noul model de smartphone poate fi achizitionat din magazinele Vodafone si ale partenerilor din tara, precum si prin magazinul online, la www.vodafone.ro/shop, la 59 euro (TVA inclus), impreuna cu abonamentul Vodafone Complet 800 si Internet pe mobil 500 MB si la 0 euro, impreuna cu Vodafone Complet 2000 si Internet pe mobil 1 GB, pentru contractele incheiate pe 2 ani.

HTC Wildfire ofera o integrare a platformelor Facebook, Twitter si Flickr. Aplicatia HTC Friend Stream centralizeaza continutul publicat pe retelele sociale intr-un singur flux de actualizari care poate fi astfel urmarit intr-un singur ecran.

De asemenea, smartphone-ul ofera suport complet Flash pentru clipurile video disponibile online, permite redimensionarea paginii prin simpla atingere a ecranului si roteste automat imaginea din modul portret in modul landscape.

Printre inovatiile oferite de noul model HTC se numara si functia HTC Caller ID. In momentul primirii unui apel, pe langa numele si numarul de telefon al apelantului, se afiseaza si date utile precum statusul pe Facebook sau data de nastere. In plus, pentru fiecare contact din agenda telefonului, HTC Wildfire include un flux al comunicarilor recente, precum detalii despre ultima convorbire, mesaje text si email-uri recente, dar si actualizari din retelele sociale.

HTC Wildfire, cu sistem Android 2.1, are un ecran tactil capacitiv multitouch de 3,2”, WCDMA, procesor de 528 MHz, camera foto de 5 MP cu autofocus, baterie de 1300 mAh, memorie 512 MB ROM si RAM 384 MB si GPS integrat.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.819.000 clienti, la 30 iunie 2010.

HTC a anuntat lansarea noului smartphone in luna mai a acestui an.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri