Internetul va depasi presa scrisa in privinta incasarilor din publicitate si va deveni al doilea mediu ca importanta in promovare in Statele Unite ale Americii, dupa TV, arata studiul Global Entertainment and Media Outlook 2010-2014, realizat de PricewaterhouseCoopers, citat de Wall Street Journal.
Industria de publicitate online, cu exceptia promovarii pe mobil, va creste pana la 34,4 mld. dolari in 2014, fata de valoarea de 24,2 mld. dolari in 2009, potrivit PwC.

In schimb, ziarele continua sa fie afectate de scaderea veniturilor din publicitate. Potrivit cifrelor furnizate de Newspaper Association of America, industria de publicitate s-a contractat in presa scrisa cu 28,6% pana la 24,82 mld. dolari in 2009. Studiul PwC estimeaza ca industria de publicitate din print va atinge in 2014 pragul de 22,3 mld. dolari.

“Chiar daca Internetul nu a scapat nici el de efectele crizei, declinul veniturilor sale din publicitate in SUA a fost mai putin sever decat alte media”, se arata in raportul PwC.

Schimbarile in comportamentul utilizatorilor si cresterea penetrarii broadband in SUA reprezinta factori cheie pentru aceasta evolutie, potrivit lui David Silverman, partner in cadrul PwC.

In 2005, penetrarea broadband in SUA era de 34%, in prezent 64% dintre locuinte avand acces la astfel de servicii.

De asemenea, industria de publicitate pe mobil va raporta un trend ascendent pe masura extinderii retelelor wireless si a cresterii numarului de telefoane inteligente.

Cu toate ca exista semne de revenire in industria de publicitate, consumul nu va mai reveni la nivelul anterior crizei financiare, se mai precizeaza in raportul PwC. Pana in 2014, piata de publicitate din SUA se va situa sub nivelul atins in 2006 cu 9%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri