Reteaua de restaurante de tip fast-food McDonald's are un plan de investitii in valoare de 117 milioane lei pentru extinderea retelei locale in 2010 si 2011.
In acest an, compania a deschis deja doua noi restaurante in Sun Plaza si Bulevardul 1 Decembrie. “Pana la finele anului vom mai deschide inca doua unitati in Capitala si vom renova restaurantele din Dristor si Pitesti”, a declarat Karen Bishop (foto), managing director al McDonald's Romania.

In 2011, compania are in plan inaugurarea a inca trei restaurante si renovarea a cinci unitati deja existente, proiecte care se vor ridica la valoarea de 70 milioane lei. “Dupa 2011, avem in plan deschiderea a 5 pana la 10 restaurante pe an”, a mai spus Bishop.

Anul trecut, compania a raportat afaceri in crestere cu 4% fata de 2008, pana la circa 416 milioane lei. “Pentru 2010 am bugetat o crestere de 5%, fata de anul trecut. In primul trimestru din acest an, cifra de afaceri a crescut cu 4.5%”, mai spune sefa food McDonald's Romania.

In cele 62 de restaurante McDonald's din 21 de orase din tara lucreaza circa 3.300 de angajati. “In cei 15 ani de prezenta pe piata din Romania am investiti circa 300 milioane euro in dezvoltarea retelei si a avut peste 500 milioane de clienti, adica o medie de 140.000 clienti pe zi”, a mai declarat oficialul McDonald's.

McDonald's este cel mai mare retailer global din domeniul serviciilor alimentare, cu peste 32.000 de restaurante in 117 tari.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri