Producatorul auto ceh Skoda Auto a inregistrat in primul trimestru vanzari si profit in crestere.
Skoda Auto a livrat 178.900 vehicule, cu 25 % mai mult decat in perioada similara a anului trecut.

Profitul operativ a cifrat 2,6 mld. CZK, ceea ce reprezinta o crestere insemnata comparativ cu primele trei luni ale anului 2009 (787 mil. CZK in 2009).

Cresterea volumului de livrari se datoreaza mai ales dezvoltarii economice din China, unde au fost livrate 42.700 vehicule (+121,9 %) si evolutiei pozitive din Europa Centrala, unde 28.000 vehicule (+12,9 %) au ajuns la client.

Cresterea din Europa Centrala a fost determinata in principal de piata din Cehia (13.300 vehicule, +26,6 %). O evolutie deosebita au cunoscut modelele Octavia (+32,4 %), Superb (+119,3 %) si Yeti.

Cifra de afaceri a companiei Skoda Auto a atins in aceasta perioada o crestere de 32 %.

Profitul operativ a crescut de la 0,8 mld CZK la 2,6 mld. CZK. Aceste rezultate se datoreaza mai ales cresterii vanzarilor companiei Skoda Auto (142.400 vehicule, +31,7 %). Alti factori de influenta au fost modell-mix-ul favorabil (cresterea vanzarilor modelelor Octavia, Superb si Yeti) si impactul in general pozitiv al cursurilor de schimb.

„Rezultatele inregistrate la vanzari arata ca pietele Europei de Vest isi revin din recesiunea economica. O exceptie constituie insa Germania, unde piata auto a scazut fata de anul trecut cu aproape un sfert. Cota din piata in Cehia a atins 33,5 %,“ a declarat Reinhard Fleger, membru al consilului de administratie Skoda Auto in domeniul marketing si distributie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri