Google ar putea utiliza functiile ITA Software, care ajuta utilizatorii sa gaseasca informatii online pentru zboruri si cu ajutorul caruia ar putea sa concureze cu serviciul de cautare a informatiilor despre calatorii oferit de Microsoft. Companiile rivalizeaza pentru o cota in piata online de informatii despre calatorii, care anul trecut a generat vanzari de 88,4 miliarde dolari.
"Obiectivul Google este de a organiza industria informatiilor, iar ITA face acest lucru pentru segmenul calatoriilor", a declarat Henry Harteveldt, analist Forrester Research.
Google vrea sa intre in noi piete prin achizitii, desi detine cea mai mare cota in segmentul reclamelor atasate cautarilor. De la inceputul acestui an Google a incheiat sase achizitii.
Google Inc., ce detine cel mai populat motor de cautare pe Internet din lume, a afisat un profit sub estimari in primul trimestru, pe fondul costurilor suportate de companie cu extinderea pe noi piete. Profitul net a avansat cu 37% in primul trimestru, la 1,96 miliarde dolari, sau 6,06 dolari/actiune, de la 1,42 miliarde dolari, sau 4,49 dolari/actiune in aceeasi perioada a anului trecut.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: