Proiectul a fost intiat de Media Cafe, iar cei de la Yahoo l-au apreciat intr-atat incat au decis sa implementeze variante similare in alte cinci tari din regiune. “Am facut un proiect Yahoo pentru Yahoo. Noi nu aparem niciunde cu numele si cred ca e mai bine asa”, spune Fanache.
Media Cafe a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de circa 2,5 milioane euro, realizata din vanzarea de spatiu publicitar pe Yahoo!Mail, Yahoo!Messenger si yahoo.com, dar si din servicii de creatie si strategie pentru crearea acestor campanii. Pentru 2010, Fanache anunta o crestere a cifrei de afaceri, desi nu precizeaza cu cat. Insasi crearea www.yahooadvertising.ro are ca scop atragerea de noi clienti noi si sporirea veniturilor.
Pe de alta parte, lansarea portalului yahoo.ro, anuntata initial pentru anul 2008 si readusa in discutie la inceputul lui 2010, va provoca o crestere a numarului de clienti si a bugetelor alocate platformelor Yahoo. “Cu siguranta se va intampla anul acesta (lansarea yahoo.ro – n.red.), insa noi ne ocupam de vanzari, nu de dezvoltare, asa ca nu pot da mai multe detalii”, a spus Fanache.
Ce informatii ofera yahooadvertising.ro
• 7,9 milioane utlizatori unici in luna ianuarie 2010
• 4,8 milioane utilizatori romani de Yahoo! Mail
• 5,7 milioane utilizatori romani de Yahoo Messenger
• peste 2 miliarde afisari generate lunar
• 9 din 10 utilizatori de Internet folosesc saptamanal Yahoo!
• 53% barbati, 47% femei
• Ratecard-ul variaza intre 27 ron/CPM (cost per mia de afisari), pentru variantele de bannere Mail Sky si Mail North, si 113 ron/CPM, pentru promovarea pe Yahoo Movies
• Printre clientii romani care au derulat pana acum campanii pe Yahoo se numara Adobe, P&G, ING, Rimmel, Palmolive, BCR, Mazda, Orange, Vodafone
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: