Desi procedurile pentru vanzarea revistei sunt in curs, compania lucreaza la numerele din aprilie si mai, dar si la schimbarea strategiei de marketing, care pana acum presupunea reclame prin posta si premii substantiale.
La inceputul acestei saptamani, compania de media Reader's Digest Association (RDA) a anuntat finalizarea cu succes a etapei de restructurare, dupa ce, la sfarsitul anului trecut, intrase sub protectia Legii falimentului. Compania a iesit din procedura de insolventa, reusind sa isi micsoreze datoriile cu 75% si sa diminueze rata bruta de indatorare pentru finantarea activitatii operationale, de la 17,5 la 3,2.
Datoriile RDA se mentin insa la peste 125 de milioane de lire sterline, iar compania continua sa scada in profit. Reader’s Digest a vandut, in a doua jumatate a anului trecut, 465.028 de exemplare, cu peste 14% mai putin decat in aceeasi perioada din 2008, avand o scadere anuala de 22,8%.
In Romania, Reader's Digest s-a lansat in 2004, odata cu infiintarea editurii din Bucuresti, iar revista a fost lansata in 2005, avand un tiraj mediu de peste 100.000 de exemplare.
Revista, al carei titlu inseamna, in traducere libera, ”culegere de rezumate pentru cititori”, are insa o istorie de peste 70 de ani, timp in care a ajuns sa fie publicata in peste 50 de editii si 21 de limbi. Reader's Digest are un model de business unic, cel putin in Romania, prin atragerea clientilor prin marketing direct, si nu prin librarii.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: