In conditiile in care turcii vor sa deschida inca noua magazine pe piata locala pana la sfarsitul anului, in urma unor investitii totale de 4,5 milioane de euro, numarul salariatilor s-ar putea majora cu maximum 360 de persoane, avand in vedere ca numarul maxim de angajati/unitate este de 40.
Suprafata medie vizata pentru magazinele viitoare este de 2.000 de metri.
Tekzen Romania, compania inregistrata in judetul Brsov, a inregistrat anul trecut o crestere de circa 10% a vanzarilor, pe fondul dublarii suprafetei de vanzarare, de la 6.600 de metri patrati in 2008, la peste 12.330 de mp in 2009.
“Cresterea afacerilor nu a fost fabuloasa, chiar daca ne aflam in conditii de criza si chiar daca si noi am fost afectati de acestea prin scaderea vanzarilor pe suprafata de vanzare. Avand in vedere marirea suprafetei de vanzare, s-a inregistrat o usoara crestere a vanzarilor per ansamblu (total magazine), dar care nu depaseste 10% din totalul vanzarilor pe 2008. In conditiile de piata existente, pentru noi este multumitor acest fapt”, afirma Coatu.
Astfel, vanzarile companiei au totalizat circa 3,5 milioane de euro anul trecut, fata de 3,2 milioane de euro in 2008.
Primul magazin Tekzen din Romania a fost deschis la sfarsitul lui 2007, orasele vizate de grupul turc pentru constructia de noi unitati fiind Bucuresti, Iasi, Galati, Botosani, Timisoara, Oradea, Hunedoara, Craiova, Cluj, Sibiu, Alba Iulia, Ploiesti si Constanta.
Grupul turc Tekfen Holding, cu vanzari de 120 de milioane de euro in 2008, detine, prin intermediul Tezken, 40 de magazine in Turcia si cinci magazine pe piata locala.
60% din produsele comercializate in magazinele retailerului de bricolaj provin de la producatori romani, 20% din Turcia si 20% din Germania.
Printre cei mai importanti jucatori de pe piata locala de bricolaj se numara Dedeman, Bricostore, Mr. Bricolage, Obi, Ambient, Praktiker sau Interhome.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: