„Sala Mazda este un proiect complet nou pentru piata auto din Romania, Mazda fiind primul jucator din industrie care a ales sa comunice in acest mod. In colaborare cu Cinema City am dezvoltat acest proiect special care se adreseaza deopotriva fanilor Mazda si iubitorilor filmului” a declarat Dragos Grapinoiu, marketing manager Mazda.
Sala are o capacitate de 216 locuri si va fi personalizata atat la interior prin pozitionarea logoului Mazda pe peretii laterali si pe tetierele scaunelor, cat si in zona de acces a cinematografului si la intrarea in sala.
Inca de la cumpararea biletului, spectatorii vor afla daca vor viziona filmul in sala Mazda, numele salii fiind imprimat pe biletele de acces.
Totodata, inaintea fiecarui film vor rula proiectii cu logo-ul si cu un spot comercial.
Megaplexul Cinema City Cotroceni din cadrul complexului comercial AFI Palace Cotroceni MegaFun are in componenta 21 de sali de cinema cu o capacitate totala de 4.234 de locuri, si include primul cinematograf IMAX din Romania, sala Samsung IMAX.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: