White Image, companie locala de e-mail marketing care gestioneaza peste 100 milioane de e-mailuri, a lansat un instrument prin care oamenii de marketing pot desfasura campanii prin e-mail si in retelele sociale.
Principala caracteristica a instrumentului denumit “7w” (who, what, why, when, where, whom, whose) este distribuirea e-mailurilor in cele mai importante retele sociale: Twitter, Facebook, LinkedIn, MySpace ori Digg.

"In 2009, la nivel international, aproximativ 39% dintre marketeri au folosit social media in strategiile de crestere a bazelor de date. In conditiile in care multi marketeri sunt inca atrasi de numerele mari, cei care au folosit si folosesc social media au descoperit ca acestea ofera mult mai multa calitate decat cantitate, in ceea ce priveste cresterea listelor", a declarat Andrei Georgescu, managing partner White Image.

Anul trecut compania a avut afaceri de aproape 220.000 de euro si un profit net de 20.000 de euro, conform datelor Ministerului de Finante.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri