Inmatricularile de autoturisme si vehicule comerciale usoare noi Dacia au crescut in primele 11 luni din acest an cu 44,5% fata de aceeasi luna din 2008, pana la 56.620 unitati, in conditiile unui avans de peste 100% in noiembrie, a anuntat Comitetul Constructorilor Francezi de Automobile, scrie NewsIn.
Dacia a ajuns la o cota de piata in Franta pe segmentul autoturismelor si vehicule comerciale usoare de 2,4%, dupa volumul vanzarilor din primele 11 luni, comparativ cu 1,7% in aceeasi perioada din 2008.

Producatorul auto roman controlat de Renault a inregistrat, de altfel, cea mai spectaculoasa crestere a vanzarilor pe piata franceza in acest an, mult inaintea urmatorilor clasati.

Din numarul total de masini noi Dacia inmatriculate in primele 11 luni, 52.139 au fost autoturisme (cota de piata de 2,6%), in crestere cu 33,2% fata de perioada ianuarie-noiembrie 2008. Datele sunt ajustate cu variatiile sezoniere.

Inmatricularile Dacia au crescut puternic in noiembrie 2009, cu 104% fata de aceeasi luna din 2008, pana la 7.858 unitati, din care 7.320 autoturisme, in crestere cu 90,4%.

La nivelul intregii piete din Franta, inmatricularile totale au insumat 2,378 milioane de unitati (autoturisme si autovehicule comerciale usoare) in primele 11 luni, in crestere cu 2,3% fata de perioada similara a anului trecut. Dintre acestea, 2,04 milioane au fost autoturisme, in crestere cu 7,6%. In luna noiembrie au fost inmatriculate 250.026 unitati, in crestere cu 39% fata de noiembrie 2008, din care 216.452 de autoturisme.

Este a saptea luna la rand de crestere a vanzarilor de masini noi in Franta, tara in care statul acorda in continuare prime de casare.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri