Noul director de vanzari al Grupului va fi Florin Alexandrescu, fost director de vanzari la Nova TV in Cehia si sales strategist pentru Cehia, Romania si Slovacia al Central European Media Enterprises – cel mai mare grup de media din Europa Centrala. Alexandrescu a coordonat pana de curand activitatea operationala a tuturor diviziilor MediaPro si strategia de marketing si vanzari a grupului.
“Le multumesc celor de la DBV Media House pentru acesti 4 ani de eforturi comune. Realitatea TV si-a marit market share-ul din piata de publicitate de peste 4 ori in aceasta perioada, acest lucru datorandu-se in buna masura profesionalismului si eforturilor celor de la DBV, pe fondul cresterii spectaculoase a performantei de audienta a statiei”, spune Sorin Enache, director general al grupului Realitatea-Catavencu.
“A fost o adevarata provocare inceperea colaborarii cu Realitatea TV, atunci cand nu multi clienti si agentii erau dispusi sa investeasca in canale de nisa. In timp, Realitatea TV a devenit parte din planurile de publicitate a cel putin 250 de clienti, iar colaborarea dintre regie si statie una foarte eficienta”, a spus Brindusa Vlanga (foto), director general DBV Media House.
DBV Media House a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 14,3 milioane euro si pierderi si 37.000 euro. In afara de produsele grupului Realitatea-Catavencu, regia mai gestioneaza spatiul publicitar al canalelor TV Music Channel si Zone Reality ai al revistelor Tango, La Cucina, Q Magazine, MY Band si Reteaua Info Sanatate.
Decizia grupului Realitatea-Catavencu intervine la o saptamana dupa ce trustul Intact a anuntat ca renunta la colaborarea cu regia Clir Media, care vindea spatiul publicitar pe posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV si Antena International.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: