Secretarul de stat in Ministerul Turismului, Sorin Munteanu, a declarat ca "probabil” Ministerul va plati doar 46.000 euro din cei 88.000 euro din contractul cu firma Eventures pentru lansarea campaniei „Romania, Land of choice”.
„Probabil ca se vor plati 46.000 euro, pentru ca unele servicii nu au fost achizitionate. Gheorghe Hagi nu a participat. Sunt niste lucruri care nu s-au materializat in cadrul contractului. Si noi nu le platim”, a sustinut Sorin Munteanu, citat de NewsIn.

Intrebat despre momentul la care Ministerul Turismului a demarat discutiile cu BRD in vederea incheierii unui parteneriat, dar si despre costul creatiei spoturilor difuzate la televiziunile internationale, Sorin Munteanu a raspuns ca a participat la discutii, insa nu poate oferi o data exacta la care acestea au fost initiate: „Nu m-a interesat (costul creatiei spoturilor, n.r.). N-as putea sa dau o data exacta. Sa zicem, in luna martie”, a sustinut reprezentantul MT.

Munteanu a fost chestionat de parlamentari si in legatura cu modul in care a fost aleasa BRD ca partener, acesta argumentand ca Ministerul a dorit sa promoveze Romania peste hotare prin intermediul celor trei mari sportivi- Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi- care erau sub contract cu BRD.

Intrebat de parlamentari cine a dispus modificarea caietului de sarcini pentru campania de promovare a Romaniei pe televiziunile internationale, secretarul de stat a sustinut ca a dispus personal modificarea acestuia.

„A fost o licitatie la care nu s-a putut elabora un caiet de sarcini precis. Probabil eu am semnat acest lucru, dar a fost un colectiv care a lucrat (...) Eu am dispus modificarea caietului de sarcini. Nu pot sa va dau date exacte pentru ca nu ati cerut”, a spus Munteanu.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri