Intrebat despre momentul la care Ministerul Turismului a demarat discutiile cu BRD in vederea incheierii unui parteneriat, dar si despre costul creatiei spoturilor difuzate la televiziunile internationale, Sorin Munteanu a raspuns ca a participat la discutii, insa nu poate oferi o data exacta la care acestea au fost initiate: „Nu m-a interesat (costul creatiei spoturilor, n.r.). N-as putea sa dau o data exacta. Sa zicem, in luna martie”, a sustinut reprezentantul MT.
Munteanu a fost chestionat de parlamentari si in legatura cu modul in care a fost aleasa BRD ca partener, acesta argumentand ca Ministerul a dorit sa promoveze Romania peste hotare prin intermediul celor trei mari sportivi- Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi- care erau sub contract cu BRD.
Intrebat de parlamentari cine a dispus modificarea caietului de sarcini pentru campania de promovare a Romaniei pe televiziunile internationale, secretarul de stat a sustinut ca a dispus personal modificarea acestuia.
„A fost o licitatie la care nu s-a putut elabora un caiet de sarcini precis. Probabil eu am semnat acest lucru, dar a fost un colectiv care a lucrat (...) Eu am dispus modificarea caietului de sarcini. Nu pot sa va dau date exacte pentru ca nu ati cerut”, a spus Munteanu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: