Potrivit managerului de proiect, Daniela Peicea, in afara de cele 29 de panouri turistice, a fost elaborata si o strategie transfrontaliera pentru promovarea potentialului turistic din zona Giurgiu-Ruse.
„In cadrul proiectului au fost montate 29 de panouri turistice, 15 de directionare si 14 cu detalii despre monumente istorice, in Giurgiu fiind montate astfel de panouri in 12 localitati, iar in districtul Ruse in opt localitati. De asemenea, a fost elaborata o strategie de promovare a turismului in Giurgiu-Ruse, si un film documentar despre cele mai importante monumente istorice din zona mentionata”, a spus Peicea, in conferinta de presa
Aceasta a mentionat ca strategia, filmul si toate detaliile proiectului sunt postate pe nou-infiintatul site www.turism.giurgiu-ruse.ro.
Pe de alta parte, directorul Directiei de Cultura, Culte si Patrimoniu Cultural National din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu, Cristian Marciu, a atras atentia asupra lipsei de preocupare a agentiilor de turism din Giurgiu fata de astfel de proiecte.
„In cadrul acestui proiect, la care noi (Directia de Cultura, n.r.) suntem asociati, au avut loc si mai multe intalniri si seminarii.
rebuie sa remarcam faptul ca firmele private din domeniul turismului din Bulgaria sunt mai sensibile la astfel de proiecte pentru promovarea turismului in Euroregiunea Giurgiu-Ruse. Din pacate, agentii de profil din judetul Giurgiu nu au raspuns invitatiilor facute de cei care au condus activitatile proiectului. E pacat pentru ca avem ocazia sa punem la punct cu partenerii bulgari tot ceea ce tine de turismul in zona de granita”, a precizat Marciu.
Proiectul „Viitorul dezvoltarii locale, turismul in zona de granita” cu o valoare de 47.785 euro, din care 5.000 euro contributia Consiliului Judetean, s-a intins pe 12 luni, fiind finantat prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria Phare CBC 2006.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: