Gerocossen, unul dintre primii cinci producatori de cosmetice din Romania, a inregistrat in primele 6 luni ale anului 2009 o crestere de 10% a cifrei de afaceri fata de cele 10 milioane de lei inregistrate in 2008.
Produsele Gerocossen sunt distribuite in proportie de 69% in sistem traditional si de 29% pe prin supermarketuri si hipermarketuri, acestea distribuindu-se insa si prin canalul farma.

Importanta este si cresterea exportului in Maroc, Italia, Kuweit si Elvetia, la care vine acum sa se adauge si Dubaiul. Activitatea de export a ajuns sa depaseasca 5% din totalul cifrei de afaceri.

Reprezentantii companiei mizeaza in continuare pe o crestere substantiala, peste cea generala a pietei de 5-10%. “Aceasta afirmatie este sustinuta si de faptul ca femeile nu vor renunta sa investeasca in produse pentru infrumusetare”, spun oficialii Gerocossen.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri