In Europa de vest, in primele patru luni ale anului 2009, cota de piata Chevrolet a crescut cu 0,27 de puncte, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 1,27.
In Franta, Germania si Italia, unde consumatorii au profitat de proiectele guvernamentale de stimulare s-au vandut modelele mici Spark si Aveo.
In Spania, o piata care a inregistrat o scadere semnificativa in ultimele luni, cota de piata Chevrolet a crescut cu 0,6 puncte, comparativ cu primele patru luni ale anului 2008, ajungand la 1,68%.
In toata Europa, cota de piata Chevrolet a inregistrat o usoara scadere de 0,1 puncte, ajungand la 2,1 la suta in primele patru luni ale anului 2009, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Acest fapt poate fi atribuit pietelor din Rusia si Ucraina, care au inregistrat o scadere puternica in ultimele luni. In ciuda conditiilor dificile de pe piata, Chevrolet ramane marca straina numarul unu in Rusia pentru al doilea an consecutiv.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: