Compania Unilever a inceput o analiza strategica a afacerilor cu produse congelate pe care le desfasoara in Europa, care includ marcile BirdsEye, Findus si Iglo, a anuntat, ieri, grupul anglo-olandez. Potrivit unor informatii recente, Unilever ar intentiona sa renunte la afacerile cu produse congelate, care au avut, in 2004, vanzari in valoare de 2 miliarde de euro (2,5 miliarde de dolari). Unilever a mai anuntat ca ar putea scoate la vanzare afacerea cu snack-uri Mora, din Belgia si Olanda, unde lucreaza circa 600 de angajati.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri