Magazinul GAP va fi prezent si in Plaza Romania, avand inchiriata o suprafata de peste 700 mp, in zona numita Atrium.
"Lucrarile de amenajare au inceput deja, insa este greu de estimat data exacta a deschiderii, acest lucru tinand de retailer si nu de dezvoltator”, a declarat, pentru Wall-Street, Radu Tanasescu, directorul de operatiuni al Anchor Grup.
Marca americana Gap, care sarbatoreste 40 de ani de succes pe plan international, este binecunoscuta si pentru campaniile sale publicitare inovative, devenite puncte de referinta pentru cultura americana. Acestea au folosit muzicieni legendari si personalitati renumite pentru a da viata stilului Gap. De la Madonna, Run DMC si Aerosmith, pana la Reese Witherspoon, Demi Moore, Lauren Hutton si Queen Latifah, toate aceste vedete au participat de-a lungul timpului in campaniile brand-ului.
Magazinul Gap inaugurat in Bucuresti, in centrul comercial Baneasa Shopping City, are 25 de angajati.
Marinopoulos Holding este unul dintre cele mai importante grupuri de retail, comert si industrie din Grecia. In Romania, compania opereaza franciza Gap, dar si pentru alte marci, precum Beauty Shop/Sephora, Starbucks sau Marks&Spencer.
Gap Inc. este unul din liderii mondiali in design vestimentar, accesorii si produse de ingrijire personala pentru barbati, femei si copii. Compania detine marcile Gap, Banana Republic, Old Navy si Piperlime. Marca Gap include Gap, GapKids, babyGap si GapBody. Cu o cifra de vanzari de 15,8 miliarde de dolari in 2008, Gap Inc. detine un lant de peste 3,100 de magazine in Statele Unite, Marea Britanie, Canada, Franta, Japonia si Irlanda. In plus, reteaua Gap Inc. se extinde la nivel international prin francize operate in Europa de Sud-Est, Asia, America Latina si Orientul Mijlociu.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: