Din punct de vedere al afacerilor, in primul trimestru al anului, BenQ a inregistrat aproximativ aceeasi valoare ca in ultimul trimestru al lui 2008.
In 2008, numarul de PC-uri vandute pe piata din Romania a fost de circa un milion, dintre care jumatate au fost notebook-uri, potrivit lui Dragos Salamac, team leader al companiei pe plan local.
“Desktop-urile vor disparea sau vor fi utilizate pentru gaming si segmentul de business. In schimb, cererea pentru netbook-uri este din ce in ce mai mare”, este de parere Salamac.
BenQ si-a extins portofoliul de produse din Romania prin lansarea unui nou monitor LCD Full HD, in format 16:9 si a unor proiectoare cu luminozitate ridicata sau distanta scurta de proiectie. In plus, BenQ si-a adaugat in portofoliu si noi categorii de produse, cum este cea a netbook-urilor ultraportabile (Joybook Lite) sau a dispozitivelor de Internet mobil (MID), precum si o categorie de PC-uri all-in-one (nScreen).
“Toate aceste dezvoltari reprezinta o continuare a strategiei pe care am gandit-o pentru Romania inca de acum cativa ani. Este evident ca am remodelat aceste planuri adaptandu-ne situatiei economice actuale, insa a ramas constanta convingerea ca un business trebuie sa se sustina extensiv, prin explorare de zone noi”, a declarat Borze.
Daca in anul trecut majoritatea veniturilor companiei proveneau din produse bazate pe tehnologia LCD, conform lui Salamac, trend-ul se va mentine si in acest an. “LCD-urile vor aduce cea mai mare parte din venituri”, sustine el.
Pe acest segment de piata, compania concureaza cu cei de la Samsung, iar in sectorul proiectoarelor – cu Epson
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: