Rezultatele indica faptul ca utilizatorii au continuat sa caute si in timpul crizei economice articolele Amazon pentru preturile mici pe care le ofera. De asemenea, in luna ianuarie, Amazon a raportat rezultate pozitive pentru trimestrul al patrulea, alimentate de reducerile agresive, ofertele de transport gratuit si cresterea in noile categorii de vanzari.
Amazon a anuntat pentru primul trimestru marje operationale de 6,6%, fara compensatiile bazate pe actiuni, fiind printre cele mai mari din ultimii ani si un semn ca nu trebuie sa incurajezi reducerile pentru a mentine cresterea vanzarilor.
De asemenea, Amazon a avut de castigat dupa ce consumatorii s-au directionat catre retailul online in timpul recesiunii. “Amazon a beneficiat de la consumatori care au cumparat online foarte multe articole, iar aproape tot ce cheltuiesc utilizatorii se face online, cota companiei fiind cea mai mare din piata”, a declarat Jeffrey Lindsay, analist Sanford C. Bernstein.
Dar privind inainte, Amazon a anuntat ca profitul operational ar putea sa scada cu 12% pana la 49% fata de anul anterior, reflectand actualele conditii economice.
Amazon a anuntat ca vanzarile cuprind toate categoriile de electronice, iar comertul general a crescut cu 36%, reprezentand acum 42% din vanzarile totale ale companiei, prin care sustine eforturile acesteia de a diversifica afacerile mature in carti si alte modele media.
Pentru Kindle, cititorul de carti digitale, Amazon a anuntat ca noua varianta a acestuia, care a fost lansata in februarie, “a depasit cele mai optimiste asteptari”. Potrivit practicilor sale obisnuite, Amazon nu a dezvaluit vanzarile de instrumente sau de carti electronice care pot fi citite pe Kindle.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: