In timp ce agentiile de publicitate suporta o presiune din ce in ce mai mare din partea clientilor pentru a descoperi cai inovative de a atrage atentia asupra mesajului pe care vor sa-l transmita acestia din urma, oportunitatea ce se arata agentiilor de PR care constientizeaza fenomenul , de a veni cu propriile solutii este imensa.
O asemanare intre media si PR a existat intotdeauna intr-o anumita masura, acest aspect s-a modificat simtitor in ultimii ani. Nu cred ca multi oameni de Pr sunt constienti de un asemenea pericol, declara Richard Stacey, joint manager director in cadrul Publicis Consultants Londra. Agentiile de media se schimba si se muta pe teritoriul PRului.
Campaign a intervievat cate un reprezentant din ambele tabere Nu cred ca agentiile media fac mai mult PR acum decat in trecut declara Melanie Berkley, managing director Berkley PR. De cealalta parte, Richared Peters, Channel planner pentru Mindshare si Ogilvy declara Da, agentiile de media cauta mai multe cai inovative de a-si transmite mesajele in numele clientilor.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: