In paralel, cu ocazia sarbatorilor de iarna, KFC a demarat o campanie de promovare a noului produs Twister Magic, introdus in meniul restaurantelor. Astfel, in marile orase in care reteaua este prezenta vor putea fi observate taxiuri ce au atasat cu ajutorul unui magnet un plexiu branduit KFC.
KFC (Kentuky Fried Chicken) opereaza in Romania sub un contract de franciza, iar detinatoarea licentei este compania US Food Network SA. Primul restaurant a fost deschis in 1996 pe locul fostului magazin Leonida din Bucuresti.
US Food Network a deschis anul acesta, in Bucuresti, KFC Beldiman si un restaurant in Baneasa Shopping City, iar in tara a inaugurat restaurante in Constanta, Craiova, Suceava, Targu-Mures si Arad. In prezent, brandul opereaza la nivel national 31 de restaurante, in care lucreaza peste 1.200 de angajati.
Referitor la vanzari, compania estimeaza o cifra de afaceri de 45,5 milioane euro pentru anul acesta si de 55 milioane de euro, in 2009.
Compania a investit peste opt milioane euro, in cei peste zece de ani de prezenta pe piata autohtona. Pentru a deschide o noua locatie KFC sunt necesari in medie 300.000 de euro, suma variand in functie de locatie, pozitionare, numar de angajati sau suprafata.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: