Estimarile Falcon Electronics au la baza analiza raportului calitate-pret al gamei nou lansate, Navon, precum si cercetarea potentialului de dezvoltare a pietei de sisteme de navigatie (PND) din Romania, care indica o rata de penetrare de 5% a acestor dispozitive in anul 2009.
"Utilizatorii sistemelor de navigatie acorda, in general, o importanta majora gradului de detaliere a hartilor, dar apreciaza, in acelasi timp, si usurinta de utilizare a produselor. De aceea, Falcon a mizat pe dispozitivele Navon", a declarat brand manager al Falcon Electronics, Beatrice Constantinescu.
Studiile efectuate de Falcon Electronics arata ca 81% din cumparatorii sistemelor de navigatie sunt barbati din mediul urban, majoritatea cu varste cuprinse intre 18-55 ani, cu venit mediu net lunar pe familie de peste 1500 euro. Din totalul clientilor targetati de companie, aproximativ 19% sunt femei, care detin un autoturism de minumum un an de zile.
Falcon Electronics a inregistrat in 2007 o cifra de afaceri de 14,3 milioane de euro, cu 70% mai mult fata de 2006.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: