Andreas Renschler, presedintele Daimler Trucks, a spus ca industria auto se confrunta in prezent cu o "furtuna perfecta", insa a adaugat ca situatia nu face decat sa mareasca atractia pentru piata rusa, estimata sa devina cea mai mare din lume pentru productia de camioane.
Grupul Daimler, a carui unitate de camioane este cel mai mare producator de vehicule comerciale, a anuntat in iulie ca poarta discutii pentru a cumpara o participatie de 42% din Kamaz, cu scopul de a detine apoi un pachet de control.
Insa Sergei Chemezov, din cadrul consiliului Kamaz, a spus luna trecuta ca Daimler doreste o participatie mai mica, de 10%, explicand ca situatia de criza a facut ca pretul de 2 miliarde dolari al pachetului de 42% sa fie prea mare pentru firma germana.
"Multi fabricanti auto sunt in prezent in pragul falimentului", a spus Chemezov, presedintele Russian Technologies, ce detine o participatie de 38% in cadrul Kamaz.
Un purtator de cuvant al grupului anunta in noiembrie ca Daimler va reduce numarul angajatilor din cadrul fabricilor din Germania, din cauza crizei financiare ce a afectat sectorul auto. Oficialul a spus ca disponibilizarile vizeaza persoanele angajate temporar si pe cele cu contracte pe durata determinata, insa nu a avansat o cifra.
Daimler are in total 167.000 angajati in Germania si 2.500 de angajati temporari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: