Producatorul de mezeluri Cris-Tim vrea sa achizitioneze de la jumatatea anului viitor companile de talie medie din domeniu care vor intra in incapacitate de plata, a declarat presedintele companiei Radu Timis.
"Ne pregatim pentru achizitii. In sase sau opt luni multe companii din domeniu vor intra in incapacitate de plata", a spus presedintele Cris-Tim.

Timis a adaugat ca societatea va depasi cu 20% cifra de afaceri estimata pentru acest an, ajungand la 120 milioane euro, la nivel de grup, din care divizia de mezelurilor reprezinta pana la 95 milioane euro. El a precizat ca ecelasi procent de crestere este asteptat si pentru 2009.

Radu Timis a declarat ca segmentul alimentar nu va fi foarte afectat de criza actuala pe termen lung. Potrivit presedintelui Cris-Tim, compania se va axa mult pe gama de produse ieftine.

Radu Timis a adaugat ca producatorul de mezeluri detine o cota de piata de 17%, in timp ce in restul Europei producatorii importanti din domeniu detin maximum 5%.

Cris-Tim a alocat in acest an peste sase milioane de euro pentru investitii, dupa ce anul trecut a investit 12 milioane de euro pentru marirea spatiului de productie de la 9.000 de metri patrati la 15.000 de metri patrati.

Noile fabrici asigura o crestere a capacitatilor de productie, care vor ajunge pana la 160-170 de tone in acest an.

In afara de distributia la nivel national, Cris-Tim utilizeaza propriul canal de vanzare cash& carry, cu 10 puncte de lucru distribuite la nivel national.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri