Timis a adaugat ca societatea va depasi cu 20% cifra de afaceri estimata pentru acest an, ajungand la 120 milioane euro, la nivel de grup, din care divizia de mezelurilor reprezinta pana la 95 milioane euro. El a precizat ca ecelasi procent de crestere este asteptat si pentru 2009.
Radu Timis a declarat ca segmentul alimentar nu va fi foarte afectat de criza actuala pe termen lung. Potrivit presedintelui Cris-Tim, compania se va axa mult pe gama de produse ieftine.
Radu Timis a adaugat ca producatorul de mezeluri detine o cota de piata de 17%, in timp ce in restul Europei producatorii importanti din domeniu detin maximum 5%.
Cris-Tim a alocat in acest an peste sase milioane de euro pentru investitii, dupa ce anul trecut a investit 12 milioane de euro pentru marirea spatiului de productie de la 9.000 de metri patrati la 15.000 de metri patrati.
Noile fabrici asigura o crestere a capacitatilor de productie, care vor ajunge pana la 160-170 de tone in acest an.
In afara de distributia la nivel national, Cris-Tim utilizeaza propriul canal de vanzare cash& carry, cu 10 puncte de lucru distribuite la nivel national.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: