Introdusa anul acesta pe lista premiilor festivalului, distinctia Golden Winged Nike a fost oferita pentru a recompensa si motiva clientii care au dat dovada de deschidere in fata creativitatii proiectelor propuse de agentiile lor de publicitate. „Cei mai buni clienti” au fost alesi dintre finalistii a 4 mari categorii: TV, Presa, Outdoor si Radio.
„Ne suprinde placut acest premiu, desi adevaratul merit este al echipei de la Leo. Tot ce am facut noi a fost sa aprobam niste idei creative geniale. Oricine in locul nostru ar fi facut la fel dar, sigur, acum ne bucuram ca am fost noi”, a declarat Laura Chilom, HR Consultant eJobs.
In cadrul aceleiasi competitii de la Portoroz, agentia de publicitate Leo Burnett & Target a castigat Golden Drum la categoria TV pentru spotul „Nimic”, parte din campania de imagine eJobs „E un job, nu o casnicie. Daca nu-ti place, cauta unul mai bun”.
In calitatea sa de lider al industriei de recrutare online, eJobs a realizat aceasta campanie cu scopul de a incuraja romanii sa ia atitudine atunci cand simt ca jobul nu mai este asa cum si l-ar dori. Mesajul a fost transmis prin dramatizarea unei comparatii clasice dar extrem de ilare, „jobul ca o casnicie”. Pe langa spotul castigator „Nimic”, campania a mai cuprins alte 2 spoturi, atingand peste 1,360,000 de indivizi, respectiv 81,6% din target. Dintre acestia 8,298,000 (83,1% ) au vazut cel putin un spot.
Golden Drum International Advertising Festival premiaza de peste 15 ani la Portoroz, in Slovenia, cele mai bune executii publicitare de televiziune, presa, radio si outdoor din Europa si, incepand din acest an, din intreaga lume.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: