In acest an Rompetrol atinge punctul maturitatii brandului si al businessului. Acesta este momentul in care discursul Rompetrol se dezvolta dincolo de carburanti de calitate si servicii de benzinarie. Pentru ca Rompetrol are in vizor satisfacerea complexa a nevoilor unui target extins, dinamic si contemporan care formeaza clasa de mijloc din Romania. Rompetrol intra in cultura brandurilor puternice care promoveaza dincolo de valorile sale particulare si valorile locale, romanesti. Rompetrol devine o valoare a Romaniei prin viziunea sa asupra economiei si a societatii.

Anul 2005 este anul in care Rompetrol decide sa faca un re-fresh in comunicare; trece la un nivel superior, atat ca business cat si ca marca. Comunicarea Rompetrol se axeaza pe un discurs local, matur si social in ideea ridicarii standardului de viata a romanilor. Rompetrol ofera Eenergia de care orice roman are nevoie pentru a reusi. Pe termen scurt, mediu sau lung, Rompetrol devine punctul de referinta al unei societati in plina maturizare.

Agentia Odyssey a participat la intreg procesul de repozitionare si strategie a brandului Rompetrol. Inca de la inceput, agentia si clientul au format o singura echipa de lucru implicata in toate fazele proiectului. Mai intai, s-a definit arhitectura si valorile brandului care au fost adoptate atat in interiorul companiei cat si la nivel de comunicare. Conceptul de comunicare Rompetrol este inclus in statement-ul brandului: Rompetrol creeaza energia. Energia ne poarta mai departe.
Campania este dezvoltata in advertising printr-un spot de imagine de 45, cu variante de 30 si 60 pentru cinema si o serie de ad-uri de presa. Pe parcursul anului, concomitent, campania de PR va sustine implicarea corporatiei in societatea civila si in economia locala si regionala.
Spotul de imagine ruleaza pe tot parcursul anului 2005, fiind sustinut de campania de print in presa locala si nationala.

Spotul a fost realizat de casa de productie Castel Film si Abis Studio. Regizorul spotului, Charlie Watson, cu un portofoliu consistent de branduri importante din UK si USA, a reusit sa-si faca o impresie despre Delta Dunarii, Marea Neagra si Valea Prahovei, cu toate ca nu a avut decat 7 zile la dispozitie. Coloana sonora a spotului a fost creatie originala a studioului Audio Trust pe partea de SFX iar pentru muzica s-a lucrat cu compozitorul polonez Szymon Wysocki.

Echipa Odyssey care a realizat proiectul campaniei de imagine Rompetrol este formata din
Diana Flutur GM, Laura Frunza Account Director, Andreea Balan Account Manager, Ana Tautu Senior Art Director si Silviu Padurariu Senior Copywriter.

Si echipa Rompetrol: Dorin Gherman VP Marketing, Corina Vasile Marketing Communication Manager si Alexandra Crasnaru Product Manager, Marketing
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri