Piata produselor de lux a cunoscut o scadere in ultima perioada, chiar si cei mai bogati dintre cumparatori micsorandu-si sumele alocate cumparaturilor de lux. Conform eMarketer, acest aspect a determinat producatorii din domeniu sa-si extinda vanzarile, tot mai mult, in zona online.
Conform unui studiu ce cuantifica increderea consumatorilor, realizat de catre Unity Marketing, cheltuielile celor ce achizitioneaza bunuri de lux au scazut cu 19,7 la suta in Q2 al anului 2008, fata de acceasi perioada a a anului 2007, si cu 5,3 la suta fata de Q1 al acestui an.

In consecinta, celebrul brand de lux Cartier va incepe o colaborare cu platforma sociala MySpace. Astfel, MySpace va prezenta pe pagina oficiala colectia “Love” semnata de Cartier, acesta campanie de marketing urmand sa fie difuzata pe o perioada de un an.

Pe de alta parte, absenta marcii Louis Vuitton de pe platformele online nu a afectat in niciun fel vanzarile, brand-ul situandu-se in aprilie 2008 pe primul loc in clasamentul celor mai cumparate marci de lux.

Un studiu recent realizat de catre Luxury Institute arata faptul ca doua treimi dintre cumparatorii obisnuiti de brand-uri de lux au inceput sa folosesca internetul pentru a-si achizitiona produsele preferate, in timp ce mai mult de jumatate folosesc un motor de cautare online. Mai mult decat atat, 84 la suta dintre acestia au incredere deplina in site-urile ce prezinta discutii asupra unui produs si parerile celorlati consumatori.

Cu toate acestea, chiar daca 52 la suta dintre brand-urile de lux isi expun produsele online, doar 12 la suta dintre acestea ofera clientilor posibilitatea de a-si exprima opiniile cu privire la obiectul achizitionat. Totodata, 40 la suta dintre aceste brand-uri sustin ca se bucura de o adevarata comunitate online, in timp ce 25 la suta nici macar nu au planuri in acest domeniu.

Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Lifestyle »


Setari Cookie-uri