"Profilul de creditare al Renault este sub o presiune crescuta din cauza deteriorarii conditiilor de pe piata si din industria auto", a afirmat Emmanuel Bulle, director Fitch pentru companiile europene.
Cu toate acestea, structura de costuri a companiei s-a ameliorat de la inceperea planului de relansare din 2006, iar masurile anuntate recent de reducere a costurilor ar trebui sa aduca, de asemenea, o serie de beneficii, conform spuselor lui Bulle.
In conformitate cu asteptarile, Renault si-a revizuit recent in scadere tinta de vanzari pentru 2009, de la 3,3 milioane pana la 3 milioane de automobile.
Revizuirea in scadere a tintei pentru vanzari reflecta mediul economic deteriorat de pe mai multe piete ale Renault si diminuarea vanzarilor de automobile din vestul Europei.
Renault este, impreuna cu partenerul sau, Nissan, al patrulea grup auto din lume si a vandut 1,325 milioane de automobile in primul semestru.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: