Catalin Mahu (foto), unic actionar al companiei Trotter Restaurant si detinator al brandurilor La Mama si Cafepedia, a inaugurat sistemul de francize Cafepedia cu a patra locatie din Mamaia, dupa o investitie de 100.000 de euro in amenajarea si dotarea cafenelei de pe litoral.
Amortizarea costurilor este previzionata pentru sfarsitul sezonului 2009, a adaugat Mahu. Cafeneaua are 500 metri patrati si beneficiaza de o locatie premium, pe plaja din nordul statiunii Mamaia, in fosta locatie Ultima Playa.

Pentru anul in curs, Mahu si-a propus extinderea retelei de cafenele la sase locatii si o cifra de afaceri de 1.000.000 de euro pentru business-ul Cafepedia. Compania detine inca trei locatii Cafepedia in Capitala, in Piata Alba Iulia, zona Universitate, cea mai recenta fiind deschisa in apropiere de Piata Romana, pe 3 nivele, cu o suprafata utila de 700 metri patrati si o capacitate de 250 persoane.

“In Cafepedia 3 am investit in jur de 200.000 euro numai in mobilier, aparate. Estimam ca aceasta cafenea sa aduca in jur de 500.000 euro”, declarase anterior Mahu.

Brandul Cafepedia s-a nascut in 2005, o data cu lansarea primei cafenele la parterul restaurantului La Mama din Piata Alba Iulia. In prezent, Catalin Mahu mai detine sase restaurante La Mama in Bucuresti si unul pe litoral, la Mamaia.

Anul trecut, cifra de afaceri a Trotter Restaurant a fost de aproximativ opt milioane euro, iar pentru acest an reprezentantii companiei estimeaza o crestere de 50%, pana la 12 milioane de euro.

Trotter Restaurant are ca obiectiv, in urmatorii cinci ani, o retea de 50 de francizori pentru restaurantele "La Mama" in afara Bucurestiului, dar dezvoltarea lantului de restaurante se va realiza in Capitala exclusiv de catre companie.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri