Acesta a adaugat ca pana la finele anului 2008, MiniMax Dicount mai are planificate sase deschideri de magazine, fiind vizate in special orasele mici, fara a fi insa neglijate oportunitatile oferite de orasele mari. Investitia medie pentru o unitate MiniMax este de aproximativ 1,5 milioane euro, incluzand terenul, constructia si echiparea completa a magazinului. Oferta de produse miniMax Discount cuprinde 1.700 de articole, printre care fructe si legume, carne proaspata, produse lactate, dar si produse de uz casnic. Fiecare magazin dispune de o suprafata de vanzare de 1.000 metri patrati, sase case de marcat si 80 de locuri de parcare.
MiniMax Discount este o companie romaneasca ce a intrat pe piata in primavara lui 2005. Administratia centrala a companiei se afla in Bucuresti, unde dispune de un depozit de 15.000 metri patrati, pentru a face fata deservirii intregii retele. Compania opereaza 16 magazine la nivel national, iar reprezentantii acesteia declarau ca vizeaza deschiderea a peste 100 de magazine.
Referitor la ofertele de preluare a retelei MiniMax Dicount, venite din partea jucatorilor internationali, Gross sustine ca in prezent nu exista nici o astfel de oferta, in schimb compania este interesata de achizitia altor retele.
"In momentul de fata nu exista nici o oferta de preluare din partea altui retailer, iar strategia noastra pe termen mediu nu prevede o astfel de posibilitate. In plus, suntem in tatonari cu diverse retele locale, dar deocamdata nimic concret", a adaugat reprezentantul MiniMax Discount.
Pe segmentul de discount din retailul autohton mai activeaza momentan reteaua Plus Discount (57 magazine), Penny Market (45 magazine) si Penny Market XXL (cinci magazine).
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: