Campania cu care Leo Burnett a obtinut nominalizarea anul acesta este “Best from Traditions”, conceputa pentru brandul Wash & Go, din portofoliul Procter & Gamble. “Best from Traditions” a fost creata de Leo Burnett Romania si implementata in alte opt tari din Balcani, printre care Bulgaria, Bosnia Hertegovina, Serbia, Muntenegru, Moldova, Albania.
“Leo Burnett continua sa exporte eficienta, iar aceasta campanie o dovedeste. Mizam pe campania «Best from Traditions» dupa succesele pe care le-am avut la APG Awards si dupa confirmarile de la Effie Romania”, a declarat Razvan Matasel, Head of Planning la Leo Burnett Romania.
“Este extraordinar faptul ca toate campaniile cu care Leo Burnett a fost nominalizata la Euro Effie sunt concepute pentru branduri ale Procter & Gamble – unul dintre cei mai vechi si mai dragi clienti ai nostri. Impreuna, am creat povesti de success, recunoscute pe plan international, la Euro Effie: campania «Fruity Power» pentru Wash & Go - in 2005, campania «Tide pentru Supermame», pentru Tide in 2007 si acum, din nou Wash & Go”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director la Leo Burnett.
Echipa Leo Burnett care a lucrat la campania finalista este formata din:
Elena Ionita – Strategic Planner, Miruna Antonescu – Junior Strategic Planner, Monica Roca – Junior Brand Communication Executive, Claudia Maxim – Brand Communication Supervisor Balkans, Oana Niculescu – Brand Communication Director Balkans, Dana Cristea - Copywriter, Smaranda Nemethi – Art Director, Emilian Arsenoaiei – Co-Creative Director, Sorin Deleanu – A/V Production Manager.
Din partea P&G a participat la campanie, Raluca Mihailescu – Assistent Brand Manager, Maria Pichiu – Brand Manager, Adriana Ionescu – Associate Marketing Director, Ilan Nacash – Marketing Director.
Jurizarea lucrarilor finaliste va avea loc la sfarsitul lunii iunie, urmand ca premiile Euro Effie Awards 2008 sa fie decernate in luna septembrie.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: