Potrivit acesteia, Metrorex prevede suplimentarea cu cinci garnituri zilnic, la orele de varf, cand fluxul de calatori este crescut.
Metrorex a primit un buget de 78.013 mii lei pentru investitii, bani considerati insuficienti pentru realizarea obiectivelor stabilite pentru anul 2008 si a facut demersuri pentru suplimentarea sumei alocate.
Datele companiei arata ca programul de investitii pe anul 2008 vizeaza finalizarea lucrarii la racordul Nicolae Grigorescu- Linia de Centura, finalizarea lucrarilor de structura la racordul 1 Mai- Laromet pe zona cuprinsa intre statiile 1 Mai si Zarea, finalizarea lucrarilor de compatibilizare a instalatiilor de autorizare si siguranta traficului pe Magistralele 1 si 3.
Totodata, Metrorex are in programul de investitii si inceperea lucrarilor de modernizare a instalatiilor sanitare si de ventilatie pe magistralele in functiune, inceperea lucrarilor de accesabilizare a statiilor de metrou pentru persoanele cu dizabilitati, respectiv montarea de lifturi si escalatoare in toate statiile de metrou si achizitia a sase trenuri noi de metrou.
De suplimentarea fondurilor alocate in anul 2008 pentru Metrorex depinde si punerea in functiune tronsonul Nicolae Grigorescu- Linia de Centura. Pentru Magistrala 5, Drumul Taberei-Pantelimon nu sunt alocate fonduri.
De asemenea, daca suplimentarea de la bugetul de stat se va realiza, Metrorex intentioneaza ca in 2008 sa inceapa elaborarea proiectelor preliminare pentru executia structurii galeriilor si statiilor, in vederea organizarii procedurilor pentru atribuirea lucrarilor, iar firmele care vor realiza aceste lucrari vor fi desemnate prin licitatii publice conform legislatiei in vigoare.
Compania precizeaza ca pentru realizarea programului de investitii pe 2008 sumele alocate de la bugetul de stat direct, sunt mai mici decat cele din 2007, fiind insuficiente realizarii programului de investitii.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: