Potrivit acestuia, campania de recrutare a cuprins un mix de comunicare: ATL, (spoturi audio, postere, flyere, outdoor), on line, participari la manifestarile organizate de asociatiile studentesti din cele trei centre universitare si colaborari cu agentiile specializate de recrutare.
"Pentru 2008, ne propunem sa investim circa un milion de euro in resurse umane, dintre care mai mult de jumatate, aproximativ 600.000 euro in cursurile de specializare, dat fiind faptul ca politica de formare a resurselor umane este o componenta de baza a strategiei noastre de dezvoltare", a adaugat directorul de dezvoltare al XL World.
XL World ofera atat posturi pentru call center cat si pentru suport tehnic. Cele mai solicitate joburi sunt cele de operator call center telemarketing, operator call center telesales, technical support, team leader senior. In cadrul strategiei de dezvoltare XL World, resursele umane au rolul de a sustine cresterea companiei printr-o cunoastere foarte buna a obiectivelor de business, a organizatiei si a necesitatilor ei, a pietei de munca locale si internationale, precum si a competitiei.
XL World a deschis pana in prezent, trei centre de servicii in Iasi, Bacau si Oradea, care ofera suport companiilor multinationale din domeniul telecomunicatiilor, financiar-bancar, media si al divertismentului.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: