Grupul producator de mezeluri, Angst, a realizat anul trecut o cifra de afaceri cuprinsa intre 55-60 milioane de euro, in crestere fata de valoarea de aproximativ 40 milioane de euro inregistrata in 2006.
"Anul trecut am inregistrat o crestere a volumului de 25% si una a valorii de 22%. Cifra de afaceri inregistrata in anul 2007 este de circa 55-60 milioane de euro", a declarat Sorin Minea, presedintele Angst.

In 2008, compania are in plan investitii de cel putin sase milioane de euro. "Avem in 2008 un SAPARD care se incheie si unul in derulare, restul banilor vor fi investiti in reteaua de magazine, productie si distributie", a adaugat Minea.

Vicepresedintele Angst, Stefan Padure, a declarat, la inceputul lunii noimebrie a anului trecut, ca grupul a inregistrat, dupa primele noua luni ale anului 2007, o cifra de afaceri de circa 45 milioane de euro, in crestere cu 30%, fata de aceeasi perioada a anului 2006. Potrivit datelor Angst, in 2008 intentioneaza extinderea afacerii la trei ferme ce vor avea aproximativ 1.000 de vaci.

La sfarsitul lunii septembrie si inceputul lunii octombrie 2007, reteaua de magazine a fost suplimentata cu unul nou la Cluj si altele trei la Oradea. Grupul Angst detine trei fabrici de carne, una de lapte si preparate din lapte, o ferma de vaci si o retea de 23 de magazine specializate, dintre care 18 functioneaza in Bucuresti, doua in Buftea si cate unul in Otopeni, Sinaia si Cluj.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri