Compania franceza de inginerie, Alstom, a anuntat cresterea vanzarilor cu 20%, la 4,109 miliarde euro (6,02 miliarde dolari), in al treilea trimestru fiscal, informeaza Reuters, citat de NewsIn.
Comenzile au crescut cu 50% la 7,005 miliarde euro in al treilea trimestru fiscal ce s-a incheiat pe 31 decembrie, ridicand totalul comenzilor neonorate inca la 40,6 miliarde euro, sau 30 de luni de vanzari.
Analistii chestionati de Reuters estimau vanzari de 3,981 miliarde eurosi comenzi de 5,567 miliarde euro.

"Comenzile inregistrate de Power Systems au fost robuste pe parcursul trimestrului. Divizia Power Service and Transport a inregistrat de asemenea un nivel crescut al comenzilor", a declarat Alstom.

"Grupul confirma ca vanzarile pe intreg anul fiscal 2007/2008 ar trebui sa creasca cu aproximativ 15% (pe o baza organica), in timp ce marja de profit operational ar trebui sa fie in jur de 7,5%", potrivit companiei franceze.

Compania a anuntat ca rezultatele pe trimestrul al treilea includ comenzi record de 4,7 miliarde euro la divizia Power Systems.

Rezultatele au venit in urma semnarii unui contract in valoare de peste un miliard de euro, ce urmareste constructia unei linii rapide de cale ferata (TGV) in Argentina, de catre un consortiu condus de Alstom.

Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca linia de cale ferata va fi de aproximativ 700 km, contractul incluzand livrarea unor trenuri TGV de mare viteza.
Abonează-te pe
9news.ro Promo

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri