Editiei de luna viitoare a tIMOn reprezinta o continuare a proiectelor de tip targ imobiliar dezvoltate de catre Admedia Consulta: tIMOn Bucuresti in martie a.c. si tIMOn la Constanta desfasurat in mai a.c.
Editia din martie 2007 s-a bucurat de un mare succes datorita, in primul rand vanzarilor realizate in timpul evenimentului: peste 10 milioane de euro din contractele semnate in timpul targului si din cele imediat urmatoare: peste 40 milioane euro. In urma editiei de primavara, proiectul dezvoltat de catre Partenerul Oficial al editiei, Tampa Gardens, a fost vandut in totalitate in decurs de 2 luni.
Pentru editia de toamna, spatiul expozitional a fost ocupat in totalitate inca de la jumatatea lunii august, peste 40 de expozanti urmand a fi prezenti in cadrul targului.
“Dinamica pietei si succesul repurtat de multi dintre clientii nostri in martie au condus la un record de ocupare a spatiului expozitional pentru toamna. Vom veni in sprijinul pietei cu evenimente similare anul acesta la Brasov dar si un eveniment in decembrie la Bucuresti care va avea un rol de inchidere a sezonului 2007 pentru piata imobiliara”, a declarat Vlad Vlasceanu, directorul general Admedia Consulta.
tIMOn – Targul Imobiliar National isi propune, prin reteaua de parteneriate externe dezvoltate, inscrierea din anul 2008 in circuitul marilor evenimente europene de profil.
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: